Translate

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2023

Το Ευαγγελικό Ανάγνωσμα των Αγίων Θεοφανείων (Ματθ. γ´ 13-17) – Η βάφτιση του Ιησού Χριστού

Το Ευαγγέλιο Αγίων Θεοφανείων 6-1-2023


Τῷ καιρῷ εκείνω, παραγίνεται ὁ ᾿Ιησοῦς ἀπὸ τῆς Γαλιλαίας ἐπὶ τὸν ᾿Ιορδάνην πρὸς τὸν ᾿Ιωάννην τοῦ βαπτισθῆναι ὑπ᾿ αὐτοῦ, ὁ δὲ ᾿Ιωάννης διεκώλυεν αὐτὸν λέγων· ἐγὼ χρείαν ἔχω ὑπὸ σοῦ βαπτισθῆναι, καὶ σὺ ἔρχῃ πρός με; ἀποκριθεὶς δὲ ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπε πρὸς αὐτόν· ἄφες ἄρτι· οὕτω γὰρ πρέπον ἐστὶν ἡμῖν πληρῶσαι πᾶσαν δικαιοσύνην· τότε ἀφίησιν αὐτόν·

καὶ βαπτισθεὶς ὁ ᾿Ιησοῦς ἀνέβη εὐθὺς ἀπὸ τοῦ ὕδατος· καὶ ἰδοὺ ἀνεῴχθησαν αὐτῷ οἱ οὐρανοί, καὶ εἶδε τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ καταβαῖνον ὡσεὶ περιστερὰν καὶ ἐρχόμενον ἐπ᾿ αὐτόν· καὶ ἰδοὺ φωνὴ ἐκ τῶν οὐρανῶν λέγουσα· οὗτός ἐστιν ὁ υἱός μου ὁ ἀγαπητός, ἐν ᾧ εὐδόκησα.

Απόδοση σε νεολληνική το Ευαγγέλιο Αγίων Θεοφανείων

Τον καιρό εκείνο, έρχεται ο Ιησούς από τη Γαλιλαία στον Ιορδάνη, εκεί που ήταν ο Ιωάννης, για να βαφτιστεί από αυτόν. Mα ο Ιωάννης τον εμπόδιζε λέγοντας: Εγώ έχω ανάγκη να βαφτιστώ από σένα κι έρχεσαι εσύ σε εμένα; Του αποκρίθηκε τότε ο Ιησούς: Μην επιμένεις τώρα, γιατί το σωστό για μας είναι με τον τρόπο αυτό να εκπληρώσουμε όλο το νόμο. Τότε σταμάτησε να τον εμποδίζει.

Βαφτίστηκε, λοιπόν, ο Ιησούς και βγήκε αμέσως από το νερό. Ξαφνικά τότε, οι ουρανοί ανοίχτηκαν γι’ αυτόν και είδε το Πνεύμα του Θεού να κατεβαίνει σαν περιστέρι και να έρχεται πάνω του. Κι ακούστηκε μια φωνή από τους ουρανούς, που έλεγε: Αυτός είναι ο Γιος μου ο αγαπητός, μέσω του οποίου εκδήλωσα την εύνοιά μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: