Translate

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Ο Σεβασμιώτατος στον Ι.Ν. της Υ.Θ. Ευαγγελίστριας στο Ποτάμι Λευκίμμης

Την Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ. Νεκτάριος ιερούργησε στον Ι.Ν. της Υ.Θ. Ευαγγελίστριας στο Ποτάμι Λευκίμμης.
Στο κήρυγμά του ο κ. Νεκτάριος αναφερόμενος στο Αποστολικό Ανάγνωσμα, υπογράμμισε ότι ο Απόστολος Παύλος υπενθύμισε στους Κορινθίους τη συμφωνία του Θεού με το γενάρχη Αβραάμ. Ο Θεός είπε ότι “ εάν ανοίξετε την καρδιά σας και δεχθείτε την παρουσία μου, τότε θα εκπληρωθεί ο λόγος μου και εγώ θα είμαι Πατέρας σας και εσείς τα παιδιά μου. Εγώ θα είμαι ο Θεός σας και εσείς θα είστε ο λαός μου ”. Ο Απόστολος Παύλος τονίζει ότι για να εκπληρωθούν τα ανωτέρω, χρειάζεται να ξεχωρίσουμε από αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι πρεσβεύουν την αμαρτία, πρεσβεύουν δηλαδή την αλλωτρίωση του Θείου θελήματος, τοποθετώντας το ίδιον θέλημα ως γνώμονα στη ζωή τους.
Ακολούθως ο Σεβασμιώτατος αναφερόμενος στη σημερινή εποχή, τόνισε ότι έχουμε αναμίξει τη ζωή μας, μα κυρίως τη σκέψη μας. Ποτέ δεν μπορούμε να σκεφτούμε πιο είναι το θέλημα του Θεού, γιατί πάντοτε προτάσσουμε το δικό μας θέλημα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση στις αποφάσεις που παίρνουμε για τη ζωή μας. Οι σημερινοί άνθρωποι παρουσιάζουν το ανήθηκο ως ηθικό και την αμαρτία την βαφτίζουν ως αρετή. Και σε αυτό το σημείο ακριβώς εδράζεται η μεγάλη σύγχυση. Ο Απόστολος Παύλος από την άλλη μεριά μας προτρέπει να αποστρέψουμε το βλέμμα μας, από το κοσμικό φρόνημα, από την αμαρτωλή ζωή. Τότε μόνο μπορούμε να κατανοήσουμε την παρουσία του Θεού στη ζωή μας. Εκείνος μας καθοδηγεί και αποτελεί το επίκεντρο του βίου μας. Εκείνος είναι ο Ζωοδότης.
Στην εποχή μας όμως, συνέχισε ο κ. Νεκτάριος, πήραμε στα χέρια μας όλη την ευθύνη και νομίσαμε ότι μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημα της ζωής μας. Είτε αυτό το πρόβλημα είναι υλικό, είτε πνευματικό, με αποτέλεσμα να έχουμε αστοχήσει , αφού ακουμπήσαμε στις δικές μας δυνάμεις και όχι στο Χριστό.
Κλείνοντας ο Μητροπολίτης Κερκύρας προέτρεψε τους πιστούς να αλλάξουν νοοτροπία στη ζωή τους, αγαπώντας πρώτα απ’όλα τον Κύριο και να ξεχωρίσουν από όλα αυτά που οδηγούν στην αμαρτία και την καταστροφή. Ας ζήσουμε με το Θεό της Αγάπης και της Πίστεως, κατέληξε ο Σεβασμιώτατος.
Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας ο κ. Νεκτάριος χειροθέτησε Αναγνώστη τον Σπυρίδωνα-Φίλιππο Στασινούλα, υιό του Εφημέριου του Ι.Ν. π. Γεωργίου.










Δεν υπάρχουν σχόλια: